Om Mig

Hej!

Det här är jag. Jag är en ganska vanlig ovanlig 20-årig kvinnlig student som bestämt sig. Bestämt dig för vad, kanske ni undrar? Jo, det är så att jag har en dröm, som i sin tur mognat och blivit ett mål. Målet är att tappa i vikt, bli sundare och hitta balans. Jag tänker inte hymla med att det är just att gå ner i vikt som är viktigast för mig. Hur tänker jag göra då? Jag vet inte.

Jag tar det som det kommer, och jag tar det med en klackspark. Regler, riktlinjer, klyschor, moraltanter... Jag inspireras av alla idéer, tar åt mig av alla åsikter, skakar av mig det jag begrundat men inte håller med om, kör mitt eget race. Det som fungerar det fungerar och fungerar det inte får man byta spår. Det kommer att vara ett förbannat lidande ibland, men det är smällar jag är villig att ta.

Att kombinera detta med studentlivet kommer att bli en utmaning i sig men jag lär inte vara den enda studenten i världen som vill tappa några kilon. Jag ser hela den här grejen som ett väldigt roligt projekt, och det ska bli riktigt spännande.

Välkommen ombord på min resa mot min högst realistiska drömdestination!


Kommentarer
Postat av: Tess

Lycka till! :)

2012-01-26 @ 22:32:05
URL: http://http:/theresiast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!