Game On

Så här kommer min start att se ut.

Jag beskriver det med ett ord: Naturdiet. Åh nej, tänker en del, det är väl ändå onödigt? Åh ja, tänker jag, det känns som en alldeles utomordentligt bra start, och känns någonting bra är det väl ändå värt ett försök? Jajamänsan. Jag förväntar mig att mina dagar med Nutrilett kommer att vara fruktansvärt tunga!

Orsaker till detta val...

  • Bryta dåliga vanor
  • Dämpa sötsuget
  • Kicka igång viktnedgången

En kartong pulverpåsar kostar kring 169:- på affären. Jag kommer att äta fem om dagen, vilket ger ett kaloriintag på ca 560 kcal per dag.

Wish me luck!



Kommentarer
Postat av: Therése

"Åh nej" är det verkligen inte, jag tycker shakes kan fungera alldeles utmärkt. Jag gick på PreNet i ett år och under de första 15 veckorna tappade jag 8 kg och resten av året tappade jag ytterligare 5 kg. Jag har sedan lyckats hålla mig rätt bra sedan jag gick ner de 13 kilona. Se bara till att få in bra vanor, drick MÄNGDER av vatten (så fort du känner minsta hunger, hinka i dig halvliter vatten). Ett tips när det känns jobbigt är att du byter ut shaken mot en riktig middag varje dag istället. För mig var det en räddning att jag fick äta ett mål riktigt god middag varje dag. Det funkar ändå ska du se.



Så känn efter hur din kropp mår, lyssna på den och kör hårt! Börjar följa dig och din kamp så kanske vi kan stötta varandra?

Kram

2012-01-26 @ 12:07:14
URL: http://valtranad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!