Dag 2 Med Naturdiet

Idag fryser jag. Jag är allmänt kall. Känner mig inte särskilt slö, men jag är inte så motiverad till att träna heller. En promenad ska jag kämpa mig ut på senare tänkte jag. Jag känner mig redan mindre plufsig!

Det känns inte särskilt hemskt psykiskt ännu. Jag hade en liten, liten stund för någon timme sedan då jag var sugen att äta någonting, men jag kämpade emot och varje gång man lyckas kämpa emot blir det förmodligen lättare och lättare att fortsätta.

Ett par vanliga frågor om Naturdiet, taget från deras hemsida (www.naturdiet.se)...

Hur ofta kan jag äta Naturdiet?

Hur ofta du vill! Om du vill hårdköra byter du ut samtliga måltider varje dag i två hela veckor. Eller så byter du ut enstaka måltider mot Naturdiet, och satsar på nyttig och näringsriktig mat resten av tiden. Det bestämmer du själv!
Men om du vill ha Naturdiet som enda näringskälla i mer än två veckor ska du prata med en läkare först.

Vad innehåller Naturdiet?

Allt du behöver för att må bra hela dagen lång! Det vill säga rätt mängd och kvalitet av kolhydrater, proteiner, fett och fibrer. Samt alla vitaminer och mineraler som kroppen kräver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!