Dag 1 Med Naturdiet

Eftersom jag inte hann köpa några pulverpåsar igår har jag ätit tre stycken shakes istället. Två choklad och en med kaffesmak. 180 kcal per styck. Naturdiets shakes är riktigt goda! Lite farliga, eftersom det smakar lite som milkshake.
Jag besväras inte av min hunger lika mycket idag som annars. Ologiskt, men sant.

Jag har inte tränat någonting. Inte ens tagit en promenad. Det känns helt okej! Mitt kaloriintag är ju ändå i princip obefintligt. Nu väntar jag bara på att hungern ska kicka in ordentligt och förvandla mig till en aggressiv bitch...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!